Chojnow.pl
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
facebook twitter YT IG
Logowanie Rejestracja
REKLAMUJ SIĘ NA CHOJNOW.PL SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ BANERÓW I ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

5 skutecznych ćwiczeń na tricepsy

Autor Partnerstwo
Data utworzenia: 24 styczeń 2023, 14:30


5 skutecznych ćwiczeń na tricepsy

Wiele osób wykonujących ćwiczenia fizyczne odpuszcza ćwiczenia na triceps i koncentruje się głównie na bicepsie. Jest to tak naprawdę jeden z największych błędów, które mogą popełnić początkujący entuzjaści ćwiczeń fizycznych czy to na siłowni czy też w domu.

Dlaczego warto wykonywać ćwiczenia na triceps?

Ćwicząc ręce, wiele osób skupia się na tym, żeby wyglądały one na jak największe. Nie wszyscy wiedzą jednak o tym, że jedną z najważniejszych partii mięśniowych rąk jest właśnie triceps.Zajmuje on dość dużą powierzchnię rąk, a regularnie ćwiczony daje świetne efekty wizualne. Mówiąc w skrócie, sprawia że nasze ręce wyglądają na większe. Wykonując zatem ćwiczenia na partie mięśniowe rąk, warto skupiać się nie tylko na bicepsie, ale również zadbać o efektywność ćwiczeń na triceps.

Akcesoria i sprzęt potrzebne do skutecznych ćwiczeń na triceps

Jeśli ktoś dopiero zaczyna swoją przygodę z ćwiczeniami fizycznymi, warto sprecyzować jedną rzecz. W drodze do swojej wymarzonej sylwetki, najważniejsza jest motywacja, silna wola i systematyczność.Ćwiczenia fizyczne na każdą partię ciała można wykonywać w domu, na siłowni i w parku. To samo tyczy się sprzętu czy akcesoriów. Wiele partii mięśniowych można rzeźbić, wykonując jedynie ćwiczenia z użyciem własnej masy ciała.Ćwiczenia można natomiast wykonywać również z użyciem hantli czy różnego rodzaju maszyn treningowych. Tak samo wygląda to w przypadku ćwiczeń na triceps. Mięsnie tricepsu można wzmocnić, wykonując zarówno ćwiczenia z własną masą ciała, z hantlami, gumami ćwiczeniowymi czy różnego rodzaju sprzętem treningowym.

5 skutecznych ćwiczeń na tricepsy

Istnieje szeroka gama ćwiczeń na triceps. W zależności od sprzętu, stopnia zaawansowania i możliwości, każdy będzie preferował wykonywanie innego rodzaju ćwiczeń. Aby zapoznać się z szeroką paletą ćwiczeń, warto odwiedzić stronę https://www.mediaexpert.pl/lp,atlas-cwiczen-triceps. Bez względu na to czy ktoś ma karnet na siłownię, pobliski park z siłownią na świeżym powietrzu, czy też chce wykonywać ćwiczenia w domu, najważniejsze są chęci. Ćwiczenia na triceps można wykonywać, wykorzystując zarówno własną masę ciała, jak i sprzęt do ćwiczeń fizycznych.Oto 5 przykładowych skutecznych ćwiczeń na tricepsy:

  • Wąskie pompki– mimo tego, że pompki kojarzone są głównie jako ćwiczenie na mięśnie klatki piersiowej, posiadają dużo wariantów, dzięki którym można ćwiczyć różne partie ciała. Jednym z wariantów pompek są właśnie pompki wąskie. Rozstawiając dłonie na szerokość barków i utrzymując ciało w jednej linii, zapewniamy idealne warunki do ćwiczenia mięśni tricepsu. Ważnym elementem wykonywania wąskich pompek jest utrzymanie stałego napięcia mięśni brzucha.

  • Diamentowe pompki – ćwiczenie bardzo podobne do wąskich pompek. Jedyne co się różni to rozstaw dłoni. W wariancie pompek diamentowych, dłonie ustawiamy wąsko, tworząc pomiędzy nimi trójkąt.

  • Pompki na triceps na poręczach – podpierając się na poręczach i ustawiając ciało pionowo, najpierw spuszczamy ciało, wracając potem do pozycji pionowej.

  • Triceps rollback extension – leżąc na prostych plecach, unosimy hantle nad głowę, by następnie przenieść je za głowę.

  • Prostowanie ramion z gumą – chwytając gumę oporową, wykonujemy sprawnie ruch do siebie, napinając mięśnie i następnie wracamy do pozycji wyjściowej.