Query error chojnow.pl - GIMNAZJUM NR 2: RELACJA Z WARSZTATÓW W LONDYNIE
Chojnow.pl
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
facebook twitter YT IG
Logowanie Rejestracja
REKLAMUJ SIĘ NA CHOJNOW.PL SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ BANERÓW I ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

GIMNAZJUM NR 2: RELACJA Z WARSZTATÓW W LONDYNIE

Autor Gimnazjum nr 2
Data utworzenia: 18 czerwiec 2015, 16:03 Wszystkich komentarzy: 4

W dniach 08 – 13 czerwca 2015, uczniowie Gimnazjum numer 2 imienia Mikołaja Kopernika w Chojnowie wzięli udział w warsztatach językowych zorganizowanych przez nauczycielkę języka angielskiego – Paulinę Rajczakowską w samym sercu Anglii.

Uczniowie mieli możliwość skonfrontowania swoich umiejętności językowych w codziennych sytuacjach ponieważ dużym atutem wyjazdu poza programem zwiedzania było zakwaterowanie u rodzin brytyjskich.

Przez tych kilka dni intensywnego programu mieliśmy możliwość doświadczenia Londynu „w pigułce”. Codziennie odwiedzając nowe, fascynujące miejsca. Zwiedzanie Londynu zaczęliśmy od przejazdu słynnym czerwonym piętrowym autobusem tzw. „double-decker bus” do Królewskiego Parku Greenwich. Zwiedziliśmy Królewskie Obserwatorium Astronomiczne w Greenwich zbudowane przez króla Karola IIjuż w 1675 roku. W XIX wieku stało się ono najbardziej znanym obserwatorium świata, stoi bowiem na południu zerowym (Prime Meridian), od którego liczy się długość geograficzną. Na dowód czego posiadamy stosowny certyfikatsmile

Pierwszy dzień warsztatów zakończyliśmy podziwianiem panoramy Londynu z dachu punktu widokowego w pobliżu Katedry Świętego Pawła.

Kolejnego dnia odwiedziliśmy światowej sławy muzea: Muzeum Nauki i Techniki oraz Muzeum Historii Naturalnej, czyli budynek z XIX wieku w którym kręcono film pt. „Noc w muzeum”. Tego samego dnia pojechaliśmy do studia filmowego Warner Bros w którym kręcono filmy o Harrym Potterze. Był to główny punkt naszego programu. Wrażenia były niesamowite. Zobaczyliśmy od zaplecza jak powstawały filmy, kostiumy i rekwizyty. Zwiedziliśmy Wielką Salę i przyjrzeliśmy się z bliska profesorom Hogwartu. Zajrzeliśmy do dormitorium Gryffindoru i Nory. Szukaliśmy złotych zniczy i próbowaliśmy Fasolek Wszystkich Smaków Bertiego Botta. Nie sposób zliczyć wszystkich atrakcji które czekały na nas w tym miejscu. Nawet osoby, które nie są fanami Harrego Pottera były pod wrażeniem tego studia.

Ostatniego dnia warsztatów wybraliśmy się w rejs statkiem po Tamizie gdzie dzięki pięknej pogodzie mogliśmy oglądać malownicze budynki i mosty. Najwspanialszy widok mieliśmy jednak z Oka Londynu czyli London Eye na przejażdżkę którym wiele osób nie mogło się doczekać.

Na pewno wielu uczniów, jak i rodziców miało pewne obawy przed tak dalekim wyjazdem, w końcu byliśmy na innej półkuli. Niemniej jednak wszyscy uczniowie stanęli na wysokości zadania i zachowywali się tak jak na reprezentantów naszej szkoły należy. Rodzice mogą być dumni ze swych pociech, które pomimo zmęczenia, tak aktywnie brały udział w realizacji naszego programu. Wyjazd z nimi to była czysta przyjemność.

WRAŻENIA UCZESTNIKÓW

Marta Piaskowy, kl. III- Warsztaty w Londynie.. wyobraźmy sobie najbardziej kwieciste i wyolbrzymione synonimy do słowa: magicznie... tak właśnie odebrałam nasz wyjazd. Muszę przyznać, że miałam lekkie obawy dotyczące tego, czy aby na pewno zasób słownictwa, który opanowałam jest wystarczający, czułam lekką "tremę" i miły dreszczyk emocji przed spotkaniem z goszczącymi nas rodzinami. Moje obawy się nie sprawdziły. Bardzo szybko poczułam się jak w domu, a muszę przyznać, że jestem osobą, która bardzo powoli się aklimatyzuje... ^^ spełniły się moje najśmielsze oczekiwania. Londyn jest przepięknym miastem, które ma swoją wielowiekową tradycję i historię, jest to także wielonarodowościowe miasto. Wszyscy ludzie są ciepli i przyjaźni. Jestem rozczarowana tym, że warsztaty się skończyły. Londyn jest miejscem, do którego na pewno kiedyś wrócę... Może już jako dorosła osoba.. ale wrócę tam na pewno – to mogę wam zagwarantować.

Julia Kopeć, absolwentka: ">Wyjazd do Wielkiej Brytanii sprawił, że lepiej patrzę na ten kraj. Przez czas pobytu w Londynie nauczyłam się wiele więcej o kulturze, zwyczajach i zabytkach, niż na lekcjach - gdyż o niektórych ciekawostkach wcale się nie mówi. Spędziłam wspaniały czas w gronie ">znajomych, a także nowo poznanych ludzi - rodziny, która przyjęła mnie na czas warsztatów językowych. Podróż ta umożliwiła mi zobaczenie ciekawych rzeczy, dała wspaniałe wspomnienia i nowe znajomości, które mam zamiar rozwijać. Dzięki niej, zobaczyłam, że nauka języka angielskiego daje nowe możliwości i zyskałam pewność, że w przyszłości, na pewno nie jeden raz, odwiedzę ten kraj.

Marcin Zazulczak, kl III: Moje wrażenia po wyjeździe do Londynu są bardzo dobre. Jestem bardzo zadowolony z atrakcji jakie zostały zaplanowane oraz z rodzin, które nas gościły. Muzeum Figur Woskowych to był strzał w 10, a dom strachów tylko to potwierdził. Także Muzeum Historii Naturalnej było takie, że nawet największy leń z przyjemnością to zwiedzał. Moja ocena wycieczki to 11/10.

Mateusz Butryn, kl III: Na warsztatach w Londynie było super, dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy na temat Londynu, zwiedziłem wspaniałe miejsca.

Ola Szymczak, absolwentka: Wyjazd do Londynu na warsztaty był wspaniałym przeżyciem które bardzo polecam. Podszkoliłam moją znajomość języka angielskiego, zwiedziłam dużo ciekawych miejsc, które wiele mnie nauczyły. Spędziłam miłe chwile w bardzo przyjemnym towarzystwie. Wspaniale się bawiłam pod opieką Pani Pauliny oraz innych opiekunek. Mam nadzieję, że za rok ponownie tam pojadę bo Londyn to piękne miasto które pozostawia niesamowite wspomnienia.

Zosia Porczak, kl I: Bardzo mi się podobało. Zwiedziłam bardzo dużo miejsc, które zawsze chciałam zobaczyć, a w szczególności London Eye, studio Harrego Pottera i muzeum Madame Tussauds. Rodzina u której byłyśmy, była bardzo miła. Pani Rose przygotowywała przepyszne angielskie kolacje i śniadania. Ogólnie wrażenia były niesamowite i chciałabym pojechać tam jeszcze raz. smile<3

Miłosz Kałas, kl III: Podróż była długa i ciężka ale warta swojej ceny, od samego opuszczenia promu byłem pod wielkim wrażeniem. Widoki wydawały się znajome, ale jednak miały w sobie to coś co nie pozwalało oderwać wzroku. Plan wyjazdu był bardzo przystępny, nie pozwalał mi się nudzić, wręcz przeciwnie cały czas podróżowałem z „bananem na buzi” i czasem przeszkadzało mi w tym zmęczenie, było to jednak nieuniknione przy tak napiętym harmonogramie. Zdążyłem odwiedzić najciekawsze miejsca w Londynie, a o tych których nie zdążyliśmy odwiedzić opowiedziała nam nasza przesympatyczna Pani Przewodnik. Pod największym wrażeniem byłem zwiedzając studio Harrego Pottera – było to niesamowite doświadczenie, które mogę polecić każdemu fanowi tejże serii. Byłbym okropny, gdybym nie wspomniał o przemiłych chwilach spędzonych w towarzystwie Pani Watson – osoby u której mieszkaliśmy, z początku miałem niesłuszne obawy przed zrozumieniem akcentu, ale nie było żadnego problemu. Dzięki warsztatom, na pewno wrócę do Londynu, a jedyne czego żałuję to tego, że nie mogłem zostać dłużej!

Kuba Wengrzyn, kl VI SP4: Londyn zrobił na mnie duże wrażenie. Najbardziej podobało mi się studio Harrego Pottera, dowiedziałem się o rzeczach, o których nie miałem pojęcia oglądając film. Moja angielska rodzina była bardzo miła i przyjazna, mogłem w praktyce sprawdzić swoje umiejętności językowe. Fajnie że mogłem zobaczyć Londyn i w skrócie poznać jego historię. Ciekawe gdzie następny wyjazd? Było super.

Julia Silldorff, absolwentka: Wyjazd na warsztaty językowe do Londynu był dla mnie wielkim przeżyciem. Poznałam życie przeciętnego Londyńczyka i udoskonaliłam mój język angielski. Zwiedziłam zabytki Londynu, które mnie bardzo zachwyciły. Suma summarum, ten wyjazd (już po raz drugi) był dla mnie ciekawą formą zdobywania wiedzy.

Weronika Gajówka, kl II: Bardzo, ale to bardzo mi się podobało. Nauka języka angielskiego tutaj w Polsce jest dość trudna, a tam było o wiele prościej. Wszystko co nas tam otaczało było po angielsku więc chcąc nie chcąc słówka same wchodziły mi do głowy. Także osoby które tam z nami rozmawiały miały świetny przekaz, poczucie humoru i umiały prowadzić warsztaty z dziećmi.

Szczepanowski Kacper, kl III: Cały pobyt w Londynie był dobrze zorganizowany i zaplanowany. Dowiedziałem się wielu ciekawych informacji o Londynie i jego historii, a także na temat samych Anglików. Podczas wycieczki było wiele atrakcji i nie miałem czasu na nudę. Opiekunowie byli bardzo mili. Nigdy nie byłem na lepszej wycieczce.

Karolina Ląd, absolwentka: Jestem zadowolona z tego ze zdecydowałam się na wyjazd do Londynu . Bardzo podobało mi się to, że dzięki zakwaterowaniu u rodzin byłam w stanie poznać inne tradycje . Zabytki oraz inne atrakcje które zwiedziłam były jednymi z wielu największych w Londynie.

Ala Malik, kl II: Bardzo mi się podobało w Londynie. Tam o wiele prościej jest nauczyć się języka niż tutaj. Osoby która razem z nami rozmawiały miały świetny przekaz i słówka wpadały do głowy. Wszystko było bardzo piękne, a osoby z którymi mieliśmy do czynienia byli bardzo mili a czasami nawet zabawni.

Madzia Wróbel, kl I: Wraz z grupą uczniów z naszej szkoły wyjechaliśmy na warsztaty językowe do Londynu. Po ciężkiej podróży dotarliśmy na miejsce i zaczęliśmy poznawać Londyn. Zdołaliśmy zwiedzić między innymi Tower of London , Studio Warner Bros gdzie kręcono Harrego Pottera , Muzeum Figur Woskowych Madame Tussaud, oraz odbyliśmy przejażdżkę London Eye z którego widzieliśmy cały Londyn. Cała wycieczka przebiegła w świetnej atmosferze . Wszyscy byliśmy pod ogromnym wrażeniem piękna Londynu oraz tego jak wiele ciekawych rzeczy się tutaj znajduje .Mieszkaliśmy u rodzin które prezentowały różne kultury. Poznaliśmy zwyczaje Anglików no i oczywiście ich kuchnię. Wszystkim warsztaty bardzo się podobały i myślę że większość z nas wybierze się na podobną wycieczkę jeszcze raz.

Szczepanowski Wojtek, kl II : Bardzo podobał mi się wyjazd do Londynu. Dowiedziałem się dużo o języku angielskim oraz sprawdziłem swoje umiejętności językowe. Zobaczyłem wiele ciekawych obiektów i zwiedziłem ciekawe muzea. Myślę, że odwiedzę Londyn ponownie.

Rafał Wiszniewski, kl II: Wyjazd do Londynu był jedną z najlepszych wycieczek na których byłem. Ludzie, z którymi byłem w autobusie byli fantastyczni. Rodziny, u których gościliśmy okazały się jeszcze lepsze niż przypuszczaliśmy. Z kolei miejsca, do których jeździliśmy tym autobusem były niesamowite - najbardziej podobało mi się Muzeum Figur Woskowych "Madame Tussauds". Uważam że wyjazd się udał. Na takie wycieczki bardzo chętnie bym jeździł i mam nadzieję, że będą częściej organizowane.

Karolina Pirożek, kl I: Spotkałam wielu miłych ludzi i widziałam wiele pięknych miejsc. Mieszkałam u bardzo sympatycznej rodziny. Przekonałam sie też, że Anglicy to bardzo uprzejmi i pomocni ludzie. Droga była bardzo długa ale się opłaciła. Bardzo mi sie podobało i mam nadzieje, że kiedyś powtórzę taki wyjazd.

Miłosz Cichocki, kl VI SP4: Bardzo podobał mi się wyjazd. Zwiedziłem wiele ciekawych miejsc. Poznałem wiele nowych znajomych z gimnazjum. Podobało mi się studio Harrego Pottera i gabinet figur woskowych bo w obu miejscach były sławne postacie Podobały mi się też interesujące zajęcia w muzeach.

Kamila Olech, kl I: Wyjazd bardzo mi się podobał, spełniło się jedno z moich marzeń i wreszcie zobaczyłam Londyn! <3 Wszystkie miejsca jakie zwiedziliśmy z pewnością były godne podziwu i uwagi. Wszystko było zaplanowane tak jak trzeba i świetnie spędziłam czas.

Ola Bieżyńska, kl I: Wycieczka była super! Najbardziej podobało mi London Eye, Tower of London, i w muzeum figur Madame Tussauds. Trafiłam do przemiłej hinduskiej rodziny, w której pani Briah przepysznie gotowała. Poznałam super ludzi i bardzo fajne panie nauczycielki. Z chęcią pojechałabym jeszcze raz na taką wycieczkę z tak super ekipą!!! :)) Podobało mi się.