Chojnow.pl
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
facebook twitter YT IG
Logowanie Rejestracja
REKLAMUJ SIĘ NA CHOJNOW.PL SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ BANERÓW I ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

Trasa rowerowa w okolicy Chojnowa? Czemu nie!!!

Autor Maciek
Data utworzenia: 02 wrzesień 2011, 15:00 Wszystkich komentarzy: 1

Pierwszą wycieczką rowerową jaką pragnę opisać jest dość płaski i stosunkowo niedługi odcinek drogi. Cała przygoda rozpoczyna się na Chojnowskim rynku. Startujemy w kierunku betonowego mostu, zaraz za nim odbijamy w prawo w stronę policji. Dalej utrzymujemy kierunek na Złotoryję. Odcinek ten rozpoczyna dość spory podjazd, który jest stosunkowo łatwy do pokonania. Po drodze mijamy Gołaczów, przejazd kolejowy. Dojeżdżamy do autostrady, zaraz za nią odbijamy w prawo w kierunku Wojciechowa. Tu droga robi się coraz mniej ruchliwa. Jedziemy cały czas asfaltem, aż dojedziemy do rozjazdu z drogą prowadzącą do Zagrodna. Nie skręcamy, a kierujemy się nadal prosto do Modlikowic. Zanim jednak dojdziemy do w/w wioski będziemy mieli okazję popędzić na naszych jednośladach z nieco większą prędkością. Przed nami wspaniały zjazd między drzewami. Droga nie jest zła więc możemy śmiało się rozpędzić. Trzymając się głównej drogi miniemy mostek, następnie po prawej kościół. Zaraz za tym odcinkiem drogi będziemy musieli przygotować się na dość spory podjazd. Nie jest on długi, ale za to dosyć męczący. Po jego pokonaniu dłuższą chwilę będziemy jechali po prostej drodze.

Kolejny etap naszej trasy to Jadwisin. Droga wydaje się łatwa, jednak parę zakrętów na pewno się znajdzie. Kierując się drogą główną dojedziemy do autostrady, mijając restaurację „Milenium” po lewej stronie. Kierując się prosto natrafimy na zjazd do Osetnicy po naszej prawej. Wybieramy ten kierunek. Droga jest bardzo mało uczęszczana przez pojazdy, więc możemy jechać bez większych problemów. Osetnica wydaje się najprzyjemniejszym etapem trasy. Droga jest prosta na całym odcinku. Dopiero na końcu wsi zmuszeni będziemy do wysiłku, gdyż pojawi się kolejne wzniesienie. Później droga oferuje nam wspaniały zjazd do Piotrowic. Jadąc dalej po prawej stronie miniemy stawy oraz Gminny Ośrodek Kultury i Rekreacji. Kierując się główną drogą dojedziemy z powrotem do Chojnowa.

Cała trasa obejmuje około 24 kilometry i zajmie nam jadąc dobrym tempem nieco ponad godzinę.

Przejazd przez Wojciechów:

Rozwidlenie w Modlikowicach: zjedziemy z lewej strony

Skrzyżowanie z drogą prowadzącą do Radziechowa: jedziemy prosto do Jadwisina.

Droga za Jadwisinem prowadząca do wiaduktu nad autostradą: