4 powody, dla których kubek termiczny wciąż jest świetnym gadżetem reklamowym
Data utworzenia: 09 marzec 2023, 15:17 Wszystkich komentarzy: 1

Mogłoby się wydawać, że przy tak dużej dostępności kubków termicznych w każdym sklepie, ich popularność jako gadżetów reklamowych będzie niższa. Tak się jednak nie dzieje i jest kilka powodów, dla których kubek termiczny wciąż może być świetnym nośnikiem promocyjnym.
Kubki termiczne wygrywają funkcjonalnością
Kubek termiczny z logo marki przede wszystkim nie do końca mieści się w definicji gadżetu –jest bowiem maksymalnie praktyczny. Gadżety mogą być tylko ciekawostkami, ale w tym przypadku chodzi o produkt, który ma realne zapotrzebowanie i odpowiada na życzenia naprawdę wielu osób. To oznacza, że nie jest traktowany przez użytkowników po prostu jak reklama. Jest użytecznym przedmiotem, a reklamą –z perspektywy użytkownika –jedynie przy okazji. Tego rodzaju materiały promocyjne mają zawsze spory potencjał.
Oczywiście funkcjonalność jest w tym przypadku pochodną jakości, więc to od razu pierwszy powód, żeby przy wyborze kubka termicznego z logo, zamówić go w firmie, która faktycznie zrealizuje nadruk na dobrej klasy kubku. Jeśli kawa będzie ciepła tyle samo, co w zwyczajnej filiżance, to taki gadżet na pewno się nie sprawdzi.
Nie tylko funkcjonalność, ale i wielofunkcyjność
To, że kubek jest użyteczny, to jedno, ale równie ważne jest, że tę jego użyteczność można wykorzystać w wielu sytuacjach. W drodze do pracy, w biurze, w czasie wypadu do lasu –wszędzie tam kubek termiczny może się przydać, więc będzie atrakcyjny z punktu widzenia zamawiających, ponieważ jego widoczność będzie spora. Tego atutu nie ma wiele innych gadżetów, które są co prawda użyteczne, ale korzysta się z nich tylko w bardzo konkretnych sytuacjach. Uniwersalność jest w tym przypadku naprawdę pomocna.
Duża widoczność kubka. I marki
Ponieważ kubek jest funkcjonalny i można go wykorzystać w wielu sytuacjach, to automatycznie pozwoli dotrzeć z prostym przekazem marketingowym do całkiem sporego grona odbiorców. Jeśli posiadacz kubka będzie codziennie wsiadał z nim do autobusu, a w czasie urlopu usiądzie z takim kubkiem na kempingu, to przecież logo stanie się rozpoznawalne wśród naprawdę wielu osób. Oczywiście –to nie musi się wprost przełożyć na sprzedaż, ale nie taki też jest najczęściej cel kampanii. Sama rozpoznawalność, jaką zapewnia kubek termiczny z logo, jest już naprawdę sporym atutem w walce z konkurencją.
Gadżet zgodny z trendami
Kubek termiczny to świetny sposób na promocję logo, ale też na ukłon w stronę pewnych trendów. Firma może się dzięki niemu pokazać jako świadomą ekologicznie, bo przyczynia się do eliminacji jednorazowych plastików, a to dla wielu potencjalnych klientów argument, który naprawdę brany jest pod uwagę przy zakupach. Poza tym to też sposób na pokazanie przywiązania do pewnego stylu życia –niby w biegu, ale na pewno nie bez ulubionej kawy czy herbaty. Takie rzeczy mają znaczenie, więc kubek termiczny z logo tak naprawdę przekazuje coś więcej, niż tylko samą nazwę firmy.
15:33