Chojnow.pl
Nasza strona korzysta z plików Cookie. Czytaj więcej.
facebook twitter nk
Logowanie Rejestracja
  • Polish
  • English

Twoja strona internetowa – co powinieneś o niej wiedzieć?

Autor Partnerstwo
Data utworzenia: 29 maj 2018, 23:39 Wszystkich komentarzy: 0


Twoja strona internetowa – co powinieneś o niej wiedzieć?

Zakładając firmę coraz częściej myślimy od razu o stworzeniu strony internetowej, która będzie stanowiła wizytówkę przedsiębiorstwa, a może nawet i coś więcej. Wszystko zależy od tego, co chcemy uzyskać dzięki swojemu miejscu w sieci. Każdy może wybrać sobie szablon strony i to, co na niej umieści. Wszystko można zlecić specjalistom, którzy stworzą stronę od podstaw. Warto jednak z nimi współpracować na każdym kroku, aby być w pełni zadowolonym z ich pracy. Usługi takie oferuje między innymi agencja reklamowa Łódź. Dobrze jest też zaczerpnąć nieco wiedzy na temat stron internetowych i ich obsługi, co znacznie ułatwia poruszanie się w internetowym świecie.

Responsywna strona internetowa – dlaczego warto w nią zainwestować?

Obecnie praktycznie każda firma ma swoją stronę internetową. Jednak nie każda decyduje się na rozwiązanie, jakim jest strona responsywna. A to może okazać się błędem – dlaczego? Przede wszystkim dlatego, że strony responsywne „same” dostosowują się do urządzenia, na jakim są wyświetlane.Nie trzeba tworzyć osobnej wersji strony do wyświetlania na komputerach i urządzeniach mobilnych takich jak tablety czy smartfony.Strona responsywna doskonale dostosowuje się do rozdzielczości ekranu, na jakim jest wyświetlana np. w wersji mobilnej ma aktywne przyciski reagujące na dotyk, które są wielkością przystosowane do tego, aby osoba obsługująca smartfon mogła się po niej swobodnie poruszać.

Oprócz tego, warto mieć na uwadze to, że wyszukiwarki w wynikach wyszukiwania umieszczają informację dotyczącą tego, czy strona jest dostosowana do wyświetlania na urządzeniach mobilnych czy nie, więc użytkownik zawsze będzie miał wybór czy wejdzie na stronę, jaką będzie mógł przeglądać w komfortowy sposób, czy wybierze inną.

Wybór domeny

Wybór domeny dla strony internetowej jest ważną kwestią, gdyż chwytliwa nazwa i prosta do zapamiętania nazwa zwiększy szanse na to, że klient będzie chętniej odwiedzał portal. Najczęściej przedsiębiorcy decydują się na umieszczenie w domenie nazwy firmy lub słów, które są bezpośrednio z nią związane, bądź kojarzą się z branżą. Dlatego coraz częściej można się spotkać z ogłoszeniami namingowymi, gdzie warunkiem wyboru nazwy firmy jest dostępność domeny z wybranym przez zleceniodawcę rozszerzeniem (w naszym kraju najczęściej będzie to .pl).

Pozycjonowanie strony

Na pozycję strony internetowej w wyszukiwarce wpływa wiele czynników. O części z nich warto pomyśleć już na etapie projektowania strony. Tutaj liczy się wcześniej opisane dostosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych, ale nie tylko. Trzeba pamiętać między innymi o odpowiednim oznaczeniu zdjęć umieszczanych na stronie, a także o wartościowej dla użytkownika treści. To są jedynie niektóre z czynników, na które trzeba zwrócić uwagę. Nikt do końca nie wie, na co dokładnie zwracają uwagę algorytmy wyszukiwarek, ale duże znaczenie ma treść, a przede wszystkim jej jakość oraz jasny przekaz, który skłania użytkownika do powrotu na stronę.


Komentarze

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Dodaj Komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.