Chojnow.pl
Nasza strona korzysta z plików Cookie. Czytaj więcej.
facebook twitter YT IG
Logowanie Rejestracja
  • Polish
  • English

Uczennice SP3 docenione przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Autor Szkoła Podstawowa nr 3
Data utworzenia: 01 marzec 2019, 13:20 Wszystkich komentarzy: 0


Uczennice SP3 docenione przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych

Uczennice SP3 - Beata Walz, Marta Krasna i Weronika Rudnicka - wzięły udział w konkursie organizowanym przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych. Jego głównym celem było upowszechnianie wśród uczniów, wiedzy na temat praw i wolności chronionych Europejską Konwencją Praw Człowieka oraz na temat roli i działalności Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.

Konkurs skierowany był do uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych i średnich. Zadaniem konkursowym uczniów klas ósmych było wykonanie plakatu edukacyjnego w formacie A1. Plakat miał obrazować jedno z poniższych zagadnień:

1) wybrane prawa lub wolności gwarantowane w Europejskiej Konwencji Praw Człowieka lub w protokołach do Konwencji;

2) wybrane orzeczenie Europejskiego Trybunału Praw Człowieka;

3) funkcjonowanie mechanizmu skargowego ustanowionego na podstawie Europejskiej Konwencji Praw Człowieka;

4) rola i działalność Europejskiego Trybunału Praw Człowieka.

Ale żeby wysłać prace konkursową należało pogłębić własna wiedzę...

Prawa człowieka - niby każdy z nas wie o nich dużo... ale kto z nas czytał Europejską Konwencję Praw Człowieka? Interesował się Europejskim Trybunałem Praw Człowieka? Beata Walz, Marta Krasna i Weronika Rudnicka - uczennice klasy VIIIa postanowiły zmierzyć się z trudnym tematem konkursowym i nie żałują, mimo wielu trudności w trakcie realizacji projektu.

Na konkurs ogólnopolski wpłynęły 433 prace! Tym bardziej ważny jest otrzymany przez Szkołę Podstawową nr 3 w Chojnowie certyfikat i dyplomy dla autorek prac.

Dziewczyny gratuluje Wam bardzo, dziękuję za udział w konkursie!

Anna Świdurska



Komentarze

Ten wpis nie posiada jeszcze żadnych komentarzy.

Dodaj Komentarz

Musisz być zalogowany, aby dodać komentarz.