Chojnow.pl
Zapoznaj się z naszą Polityką prywatności
facebook twitter YT IG
Logowanie Rejestracja
REKLAMUJ SIĘ NA CHOJNOW.PL SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ BANERÓW I ARTYKUŁÓW SPONSOROWANYCH

Wycieczki rowerowe

22 sierpień 2013, Arkadiusz Michnej, Wszystkich komentarzy: 0
Nowa trasa rowerowa dla każdego!
W czasie tych wakacji mamy wyjątkowo ładną pogodę, która zachęca do wyjścia na dwór w celu zaczerpnięcia świeżego powietrza oraz szeroko pojętego relaksu. W tym czasie można zarówno spacerować bo znanym w mniejszym bądź większym stopniu (niepotrzebne skreślić ;)) bądź też udać się poza rejony miasta.
25 październik 2011, Maciek, Wszystkich komentarzy: 1
Asfaltowo-szutrowa przeprawa gminnymi trasami
Kolejna trasa rowerowa prowadzić będzie początkowo do Jerzmanowic. Ruszamy z dowolnego miejsca w Chojnowie. Przemieszczając się domkami „bolesławieckimi” mijamy tunel kolejowy, dalej drogą główną dotrzemy do wioski Jerzmanowice. Kierujemy się cały czas asfaltem przed siebie pokonując liczne zakręty i dwa wzniesienia. Droga ta doprowadzi nas do rozdroża przy krzyżu po lewej stronie. Tutaj skręcamy w prawy kierując się na Witków. Po około 500m droga asfaltowa odbijać będzie w lewo my natomiast jedziemy prosto w drogę polną.
19 wrzesień 2011, Maciek, Wszystkich komentarzy: 0
Wycieczka dla każdego, zabierzmy dzieci i w drogę!!!Trasa, którą opiszę w tym artykule jest przeznaczona dla początkujących. Śmiało możemy zabrać ze sobą dzieci, które nie odczują trudów tej wycieczki. Można również zabrać maluchy do koszyka, gdyż ruch samochodów nie będzie nam przeszkadzał. Wyruszamy w kierunku Rokitek i zaraz za dawną gazownią skręcamy w prawo do Białej.
12 wrzesień 2011, Maciek, Wszystkich komentarzy: 1
Biała, Jaroszówka, Zamieniece i genialny długi zjazd wprost do ChojnowaKolejna trasa to dość spory kawałek drogi. Jednakże odcinek ten jest niemalże płaski, dlatego też każdy da sobie z nim radę. Startujemy w kierunku Białej. Mijamy stawy, pierwsze zabudowania, aż dotrzemy do krzyżówki na której skręcamy w prawo. Będziemy przemieszczać się wzdłuż wsi, po drodze mijając kościół, świetlicę wiejską oraz przejazd kolejowy.
07 wrzesień 2011, Maciek, Wszystkich komentarzy: 1
Przejaźdźka rowerowa drogami polnymi w okolicach ChojnowaMożliwości na przejażdżki rowerowe jest wiele, dlatego też staramy się wybrać te najlepsze. Tym razem chcielibyśmy przedstawić trasę obejmującą spory odcinek dróg polnych. Startujemy jak zwykle z dowolnego miejsca w Chojnowie. Obieramy kierunek Jerzmanowice, mijamy tunel kolejowy i cały czas drogą główną kierujemy się do wsi.
06 wrzesień 2011, Maciek, Wszystkich komentarzy: 0
Rodzinna wycieczka rowerowa to wpaniały pomysł na spędzenie czasu z bliskimiWycieczki rowerowe to wspaniała przygoda. Dlatego też pragnę przedstawić kolejną trasę godną naszej uwagi. Wyruszamy z dowolnego miejsca w Chojnowie kierując się na Goliszów. Przejeżdżamy pod wiaduktem kolejowym trzymając się głównej drogi asfaltowej. Trasa jest całkowicie płaska, przemieszczamy się dosyć szybko wśród pól uprawnych i nielicznych drzew.
05 wrzesień 2011, Maciek, Wszystkich komentarzy: 5
Rowerm przez Rokitki, Biskupin, Stary Łom, Groble, Witków, Jerzmanowice Kolejna wycieczka rowerowa w okolicach Chojnowa to piękna i malownicza trasa obejmująca wiele wzniesień i zjazdów. Startujemy z dowolnego miejsca w Chojnowie i obieramy kierunek Rokitki. Trasę rozpoczyna długi podjazd. Droga jest stosunkowo ruchliwa, dlatego też musimy uważać. Przed miejscowością Czernikowice czeka nas wspaniały zjazd.
02 wrzesień 2011, Maciek, Wszystkich komentarzy: 1
Trasa rowerowa w okolicy Chojnowa? Czemu nie!!!Pierwszą wycieczką rowerową jaką pragnę opisać jest dość płaski i stosunkowo niedługi odcinek drogi. Cała przygoda rozpoczyna się na Chojnowskim rynku. Startujemy w kierunku betonowego mostu, zaraz za nim odbijamy w prawo w stronę policji. Dalej utrzymujemy kierunek na Złotoryję. Odcinek ten rozpoczyna dość spory podjazd, który jest stosunkowo łatwy do pokonania.